Архів новин  

Травень 2019
По Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
   
   
   
   
   

Найближчі бюро правової допомоги (щоб знайти на карті натисніть на бюро)  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Міністерство юстиції України
   

aWVL2T4IAw01111

   

На сайті 43 гостей та відсутні користувачі

   

Які здобутки системи БПД та перспективи у подальшій діяльності говорили під час наради у Полтаві

Деталі

DSCN3778

24 квітня 2019 року у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області для фахівців системи безоплатної правової допомоги області  провели семінар, де розглянули результати роботи системи за 1 квартал поточного року. Учасниками заходу стали заступники начальників та головні спеціалісти бюро правової допомоги області.

         Семінар відкрив директор Регіонального центру Олександр Черчатий, який привітав учасників зібрання, подякував за активну роботу та розповів про ті завдання, які постають перед фахівцями під час забезпечення правовою допомогою мешканців окремих громад.DSCN3725

«Безоплатна правова допомога на місцях має бути орієнтована на якість, адже громадяни мають бути забезпечені правовими послугами у повній мірі та отримувати належний рівень правових знань під час правопросвітницьких заходів», - констатував Олександр Черчатий.DSCN3640

Учасники проаналізували діяльність кожного бюро правової допомоги по різних напрямах діяльності. Так, заступник директора Регіонального центру Ігор Клименко повідомив про кількісні показники звернень клієнтів, призначень доручень адвокатами, проведення правопросвітницьких заходів, зокрема у рамках проекту Я МАЮ ПРАВО!» та кампанії «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!», діяльність мобільних та дистанційних пунктів консультувань, особливості розгляду справ щодо представлення інтересів громадян фахівцями бюро правової допомоги. Учасники також дізналися про підсумки роботи бюро щодо прийняття програм правової освіти у регіоні, яка кількість органів місцевого самоврядування охоплена ними та скільки коштів виділено на їх реалізацію. Представники бюро ділилися своїм досвідом досягнення як кількісних, так і якісних показників у роботі.DSCN3634

Учасники зібрання дізналися про стандарти якості надання БВПД у цивільному та адміністративному провадженнях, адже допомога громадянам надається не лише адвокатами, а й фахівцями бюро правової допомоги. З доповіддю з даного питання  виступила начальниця відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Марина Шинкаренко.DSCN3739

Також фахівців системи БПД області ознайомили з особливостями проведення опитувань громадян щодо якості роботи судів. Директор Регіонального центру повідомив, що фахівці системи БПД виступлять у якості волонтерів під час проведення опитувань. Основні завдання, які постають перед інтерв’юерами це провести опитування, підказати громадянам як воно відбувається, яка його необхідність.

«Ініціатива створення української Системи оцінювання роботи суду виникла в суддівському самоврядуванні України ще в 2008 році й була реалізована в рамках проектів Агентства США з міжнародного розвитку USAID «Україна: Верховенство права» та «Справедливе правосуддя». Розробка системи оцінювання та її пілотна апробація в українських судах тривали з 2010 по 2015 роки. Така ж ініціатива впроваджується зараз і на теренах нашої області є важливим елементом участі громадян у процесі підвищення ефективності роботи судів», - резюмував Олександр Черчатий.DSCN3629

За його словами картки громадського опитування – це форма громадського контролю за якістю послуг, що має практичну спрямованість. Загальна мета таких досліджень - надати «постачальникам послуг» та суспільству інформацію про стан якості послуг та визначити шляхи подолання існуючих проблем.  

«Під час проведення опитувань ми матимемо можливість отримати загальне уявлення про рівень якості функціонування суду як державної установи саме з позиції відвідувача суду, тобто пересічного громадянина», - додав він.

При дослідженні думки відвідувача, треба виходити з того, що навіть якщо робота суду є ефективною за певними показниками, надана у суді послуга є бездоганною за своїм стандартом, якість процесу її надання залишиться низькою, доки відвідувач, як зовнішній оцінювач, є незадоволеним, а послуга не відповідає його потребам (очікуванням).  Саме тому врахування думки відвідувачів є необхідною умовою отримання цілісного та несуперечливого уявлення про фактичні результати діяльності суду.

Про планування роботи з проведення оцінки за методикою КГЗ (огляд картки громадянського звітування, організація збору даних, обробка та інтерпретація результатів дослідження) розповів учасникам тренінгу заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Ігор Клименко.DSCN3683

DSCN3709

DSCN3665

Захід пройшов у форматі жвавого спілкування, обміну думками та позитивними напрацюваннями, що сприятимуть підвищення ефективності роботи системи БПД в регіоні.DSCN3784

     Нагадуємо, що Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області працює за адресою: м. Полтава, вул. Європейська (Фрунзе), 37/40.

Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103.

   

   

ATO

   

   

   

ban

   
   

Адвокатам