Архів новин  

   
   
   
   
   

Найближчі бюро правової допомоги (щоб знайти на карті натисніть на бюро)  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Міністерство юстиції України
   

aWVL2T4IAw01111

   

На сайті 76 гостей та відсутні користувачі

   

Керівники бюро Полтавщини обговорили актуальні питання у діяльності системи

Деталі

DSCN3954

Які виклики стоять перед системою? Як реагувати на правові потреби громад? Як підвищити якість безоплатної правової допомоги? Як налагоджувати комунікативні зв’язки з партнерами? Яка роль програм правової освіти для розширення доступу до БПД?и Роль правопросвітництва як захід підвищення правової освіти та культури громадян. Про ці та інші питання говорили у Полтаві під час навчального семінару-тренінгу для керівників бюро правової допомоги.

Захід мав на меті виявити проблемні питання у роботі, шляхи їз вирішення, обмінятися позитивними практиками у роботі, обговорити актуальні питання у роботі системи безоплатної правової допомоги в регіоні.

Семінар відкрив директор Регіонального центру Олександр Черчатий, який привітав учасників зібрання, подякував за активну роботу та розповів про ті завдання, які постають перед фахівцями під час забезпечення правовою допомогою мешканців окремих громад.

«Діяльність бюро правової допомоги має бути направлена на задоволення потреб відповідних громад на якісну та фахову правову допомогу. Одним із ключових факторів у цій діяльності має стати ефективна та злагоджена співпраця як фахівців системи, так і органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, навчальних закладів, представників громадянського суспільства» - зазначив очільник системи БПД області.DSCN3834

Під час заходу розглянули результати роботи системи за 1 квартал поточного року. Учасниками заходу стали керівники бюро правової допомоги області.

Учасники зібрання мали змогу ознайомитися з діяльність кожного бюро правової допомоги по основних напрямах діяльності. У своїй доповіді заступник директора Регіонального центру Ігор Клименко поінформував про основні напрацювання бюро, зокрема щодо звернень клієнтів, роботи мобільних та дистанційних пунктів консультувань, кількісні та якісні показники розгляду справ щодо надання вторинної правової допомоги громадянам фахівцями бюро, призначення доручень адвокатами, проведення правопросвітницьких заходів, зокрема у рамках проекту Я МАЮ ПРАВО!» та кампанії «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!». Фахівців системи БПД також ознайомили з підсумками роботи щодо прийняття програм правової освіти у регіоні, яка кількість органів місцевого самоврядування охоплена ними та скільки коштів виділено на їх реалізацію.DSCN3829

Керівники бюро мали змогу розповісти про позитивні напрацювання у роботі, обговорити питання, які виникають у процесі виконання функціональних повноважень та поспілкувати як з колегами, так і з представниками Регіонального центру та отримати практичні відповіді на свої питання.

Про стандарти якості надання БВПД у цивільному та адміністративному провадженнях розповіла учасникам зібрання начальниця відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Марина Шинкаренко.

Як проводити опитування громадян щодо якості роботи судів на які моменти слід звертати увагу розповів учасникам заходу директор Регіонального центру. За його словами фахівці системи БПД виступлять у якості волонтерів під час проведення опитувань та мають направляти свою діяльність на те, щоб провести опитування, підказати громадянам як воно відбувається, яка його необхідність. Опитування буде проведене шляхом заповнення карток громадського опитування.

«Картки громадського опитування – це форма громадського контролю за якістю послуг, що має практичну спрямованість. Загальна мета таких досліджень - надати «постачальникам послуг» та суспільству інформацію про стан якості послуг та визначити шляхи подолання існуючих проблем. Опитування дають можливість отримати загальне уявлення про рівень якості функціонування суду як державної установи саме з позиції відвідувача суду, тобто пересічного громадянина», - резюмував він.

Заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Ігор Клименко розповів про практичні аспекти здійснення опитування, планування роботи з проведення оцінки за методикою КГЗ (огляд картки громадянського звітування, організація збору даних, обробка та інтерпретація результатів дослідження) розповів учасникам тренінгу.DSCN3813

Захід пройшов у форматі активного спілкування, обміну думками та позитивними напрацюваннями, що сприятимуть підвищення ефективності роботи системи БПД в регіоні.DSCN3840

 

DSCN3855

DSCN3847

Нагадуємо, що Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області працює за адресою: м. Полтава, вул. Європейська (Фрунзе), 37/40.

Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103.

   
   

   

ATO

   

   

   
   

Адвокатам